onsdag 24 mars 2010

Allt från sovande pappa till bandyboll på armen...

Bilden är ett bevis från Philip hur han och Fabbe bli passade när mamma inte är hemma!!
Ni behöver inte vara oroliga, tror och hoppas inte det är varje dag..
Jag vill vara redo för slask, och få gå några meter bakom Daniel så jag har köpt mig ett par gummipjuck. Antar att ni fattat att Daniel skäms för allt, så nu kommer jag få gå själv, när jag själv vill=) Bara dra på sig stövlarna.
Jag tycker dom var fina och nätta för att vara ett par gummistövlar.

Fille har inte vart så snäll mot sin bror, så han fick sätta sig och läsa ett tag..
Fabbe älskar hjälmar av alla slag, går gärna med dom jämt på sig om han får. Om ni tittar noga på hans arm ser ni vad storebror gjort. Han ställde alltså Fabian naken i mål och dundra på med bandybollen. Till svar fick jag:
- Han hade ju hjälm iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar