söndag 14 mars 2010

Mys i hemmet!

Philip är ledig från skolan imorgon, så vi sitter i soffan hela familjen och glor på Tv och myser. Skönt att slippa gå upp i morgon.
Jag ska åka bort om ett tag, alldeles själv utan sambo och barn.. bara jag jag och jag.. Ska bli så otroligt skönt att få känna längtan efter min familj. Känner att jag behöver det här! Men känner ändå paniken hur Daniel ska klara få två barn till fritids och dagis och börja jobba kl 7, hur ska det gå?? Dom ska även få i sig mat, tvätta, ni vet som alla svenssons gör. Daniel är inte direkt den som hoppar upp på morgonen med ett leende på läpparna. Det kommer ju gå bra, men om han lyckas komma i tid till allt i en vecka så kommer jag bli grymt imponerad. Eftersom Daniel är borta så mycket och jag hemma så tror jag att jag kommer få mer förståelse hur jag känner ibland. För vissa dagar eller väldigt väldigt ofta träffar inte han barnen på veckorna, slipper laga mat mm.
Nej fortsätta soffhänget och invänta john blund.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar