torsdag 25 mars 2010

Stolt!!

Jag står fortsatt vid att jag tror det är bra att lämna bort barnen från att dom är små ibland, lika med att ta med dom bort. Mina barn somnar var som helst när som helst och sover precis lika bra som hemma, dom är hos mamma/pappa min mormor Jerran och Fabbes gudföräldrar. Bonus sov dom mycket hos förut men hon finns tyvärr inte med oss på jorden längre. Fille sover hos kompisar mm.. Aldrig aldrig varit något problem. Fabian har ju sin inskolning nu och allt går så bra, idag skulle han sova där för första gången. Fröknarna sa att vi säkert fick komma redan kl 12.30 och hämta Fabbelabbe eftersom dom brukar ha jättesvårt att somna första dagen. Telefonen ringde 12.25 och jag såg att det var dagis, jaha nu var det dags att hämta då. Men till svar får jag.

-Vilken unge du har! Han gick in och lade sig på madrassen och somna på en gång, precis som han inte gjort annat. Han är van att vara borta va?

-Ja det är han.

-Jaa tänk om flera familjer skulle tänka som ni, då skulle många barn ha det lättare med inskolning och annat här i livet.

-(Då svarade en stolt mamma) Ja precis!! Man kan inte sluta leva för att man får barn, man får bara anpassa sitt levnadssätt=)=)=)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar