torsdag 18 mars 2010

Nu är datorn fixad för sista gång hoppas jag!!

Japp datorn fick sig ett litet virus såhär på vårkanten, så den har varit borta några dagar igen, så det är Filles dator vi har fått lånat om vi frågat ägaren först.. Ikväll ska jag visa dom sjukt finaste skorna som finns på marknaden just idag, dom bärs av mamma pappa storebror och självklart lille lillebror.. Jag har säkert hittat ännu snyggare doser om ni frågar mig nästa vecka. Skulle önska man bara kunde kila runt i ett par dosor av bästa slag ist för massa kläder som ger en beslutångest till 100 %. Iaf för mig, för varje gång jag tittar i garderoben så har jag verkligen INGET att ha på mig fast garderoben är full från golv till tak. Men kika in ikväll så kommer ni mammor bli avundsjuka och ni kvinnor oxå, ja tror tom karlarna kommer bli det=)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar