torsdag 20 augusti 2009

ÅÅÅÅ vad jag älskar när mina barn är glada!

Hur kan man bli så lycklig av att få åka lite skridskor?? Philip fick åka närmare en timma nu ikväll och var inte glad när han var tvungen att gå av isen.. Om jag hade åkt, hade jag klarat 5 min innan fötterna hade gjort så ont att jag fått åkt rullstol hem. Men när man såg Fille var det som han åkt varje dag sen mars. Självklart var han såklart lite ringrostig, men det var a-laget oxå såg det ut som. Jag blir så fruktansvärt glad när jag ser min familj bli så glada och lyckliga att få göra något dom tycker är kul. Nu känns det bara väldigt väldigt trist att jag kommer jobba varje tisdag så jag kommer missa massa matcher. Men andra kommer väl bli glada av att inte jag är där så dom kan gå och titta i lugn och ro och prata med Daniel ifred=) Hur sjuk får världen bli??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar