onsdag 12 augusti 2009

Galna!!

Det måste man få vara, både jag och Daniel! Jag fick presentkort på ticnet på alldeles för mycket pengar av vänner när jag fyllde år!! Dom är galna som lägger så mycket pengar på en virrig blondin som mig, men glad vart jag!! Så nu ska endel utnyttjas, vi kolla runt lite på ticnet vad vi var sugna på, Det står mellan två konserter el båda för det räcker pengarna till men kan man gå på två konserter med en veckas mellanrum? Tror vi båda kände att vi ville vara galna fjortisar som är helt hysteriska, så vet ni vad vi ska se?? Jo 1000tals tjejer som skriker som galningar och kastar upp trosor på scen till snyggingarna i Back Steet Boys!! Så nu ska jag lyssna och lära mig ALLA låtar utantill så jag kan bräcka småtjerna med min vackra röst!! Köpa rosa string så jag oxå har något att kasta upp! Dagen efter kommer löpsedeln lyda! Galen 30åring försökta våldta killarna i BSB men nu kan allmänheten vara lugn för nu sitter hom bakom lås och bom!!
Det lär ju vara paradiset för Daniel, tänk så mycket tuttar, snygga rumpor, och vackra småtjejer han får njuta för en kväll?? Kanske ska fråga Hillbom om han oxå vill med??
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar