fredag 21 augusti 2009

God morgon!

Känns som mitt i natten, ögonen går knappt att få upp. Jag beundrar alla människor som måste gå upp den här tiden ofta. Hur orkar man? Daniel börjar ju 5.30 varje dag, kanske är lättare då om man har rutin på det, men jag tycker det är helt galet. Tänk er jag har ALDRIG gått upp på natten med mina barn! Men igår läste jag en sak som gör mig glad=) ego som man är. Det blir hur man gör det sjäv. Man kan vänja barnen direkt från början med att inte äta på natten, Det har jag verkligen gjort haha Nej men jag har iaf ALDRIG väckt mina barn för mat, dom vaknar när dom är hungriga. Båda har gått upp i vikt som dom ska så varför ska jag väcka dom?? Folk tycker väl att jag är dum mot mina barn men rent ut sagt så skiter jag i det. Jag vet att dom har det bra med mig så det så.

Idag kommer mina föräldrar=) Men jag och Daniel ska jobba hela helgen men något kommer vi hinna träffa dom. nu ska jag nog pudra näsan lite innan tåget till gävle går! Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Håller med fullständigt ang nattsömn och mat. Har heller aldrig väckt mina barn eller matat de på nätterna och de har sovit hela nätterna från första början. Vi måste vara de perfekta mammorna?!? Jag tror det! =)

    SvaraRadera