tisdag 18 augusti 2009

Skolan!

Idag har Philip börjat skolan, mamma var med, Fille tyckte mamma var en tönt som följde med en stund. Men det var faktiskt många föräldrar med, så han var nog ganska glad ändå. Philip är ju värsta busungen hemma men det är skönt att se att han är skötsam i skolan, iaf idag=)
Igår kom jag på en sak, jag älskar känslan av att det snart är sommarlov, barna kan vara uppe hur länge dom vill och vi sover länge på morgonen, inga måsten, vi äter middag kl 23 om vi vill det, vi tar bara dagen som den kommer det är ju verkligen helt underbart. Men när man närmar sig skolstart igen gud så skönt det är att kl 20.00 är det tyst i hela huset, bara kunna ligga i soffan och se på tv, kommer inte ihåg när jag låg i soffan en hel kväll sist. Igår skulle jag då äntligen få ligga i soffan och glo på tv, höll väl mig vaken till 21 sen sov jag så sött till Daniel väckte mig och sa att det var dags att lägga sig. Åå underbart!!
Nu blir det lite lunch innan vi ska hämta storebror! Ha en bra dag så länge!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar