torsdag 13 augusti 2009

Torsdag!!

Idag jobbar jag igen, men nu är det bara fyra gånger kvar sen väntar det andra jobbet. Jag känner att denna höst kommer gå så otroligt fort, tänk det är bara 19v kvar till jul. Nu längtar jag tills julborden, tänk man serverar bara glada människor, alla dricksar grymt bra, och det är verkligen en hatkärlek. Första julbordet blir helt kaos, sen flyter det på tills man spyr julbord. Det kommer hända massa andra roliga saker oxå under hela hösten. Våren ska vi inte tala om, då ska vi dra till varmare breddgrader och bara mysa med familjen. Stackars Daniel har bara varit utomlands en gång, Men nu kommer han få fara, för jag är inte klar med mitt resande så han får helt enket följa med. Sennär vi kommer hem ifrån där vi ska, så är det varm vår och sommaren är på ingång=) Ett år går fort!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar