onsdag 5 augusti 2009

Seperation på stenhusgatan???

Den är nära men ändå så långt borta. Jag vill inte, Daniel vill inte. Då undrar säkert ni varför ska ni gå ifrån varandra när ni älskar varandra?? Jag har fått jobb=) Jobbet ligger i Östhammar 2 mil bort, vi har kommit överens med varandra att vi inte vill att Fabian ska börja på dagis än så det här jobbet är verkligen helt perfekt. Det stora problemet är att jag kommer jobba kväll mån och tis. Daniel har träning mån och match tis. Vi är beroende av barnvakt. Mina föräldrar bor 8 mil bort och jobbar båda två, dom har ingen möjlighet att komma hit två till tre dagar i veckan. Daniels mamma har vi ingen kontakt med verkar det som. Hon bor 5 min från oss, var och klippte sig hos våra grannar men tror ni hon kom och hälsa på sitt barnbarn? Nej!! Hon ringer inte el någonting så tror inte hon vill ha kontakt med oss. Vi har Daniels syster och hennes mamma som ställer upp jämt, men Jennie rider och bonus har hundkurser så vi kan inte begära så mycket av dom heller, Jag vet att dom kommer ställa upp till 110% när dom kan. Varför måste man vara beroende av alla för? Gråten har hälsat på flera gånger under denna natt. Jag VILL verkligen inte att Daniel ska sluta spela hockey, jag tycker det är fruktansvärt kul att titta och att han gör nåt, men jobb måste gå före. Tyvärr så trillar inte pengarna in själv, och jag har INTE lärt mig skita pengar heller. Daniel är förkrossad, jag ser hur ledsen han är. Det blir bråk hemma. Kommer vi att klara det här? Ett förhållande blir inte bra av massa bråk. Vi som haft det så bra, så ska det här komma ivägen. Ni tycker säkert att det är självklart att Daniel ska sluta med hockeyn. Men ni kan tänka er själva hur det skulle vara? Om ni gjort något i över 15 år sen bara sluta hux flux. Jag har spelat fotboll och saknar det massa. Men det betydde nog inte lika mycket som hockeyn betyder för Daniel. Vi har ju även super Jessica som nog är den snällaste människan som lever på denna jord. Jag ringde och grät till henne igår, då säger hon Camilla det kommer lösa sig, du vet att jag finns. HALLÅ hon är ung singel och har två jobb. Nej, då ska hon passa våra barn oxå. När ska den stackarn hitta kärleken?? el vara med sina andra vänner. Kul när hon fyller 30! Vad har du gjort under ditt liv? Jo sista 8 åren har jag hängt med FILLE & FABBE 7 och 1 år. Skitkul har vi haft, vi har sett Gimos ishall och Gimos ishall jo sen har vi sett stenhusgatan oxå haha men klart att Jessica skulle vara nöjd med det.
Nu ska ni slippa höra på mitt gnäll. Men kom gärna med förslag hur vi ska lösa det!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar