fredag 28 augusti 2009

Mysfaktor 100%

Det blev lite fredagsstäd här hemma! Sedan åkte jag och Fabian till blomsteraffären och köpte en oasis och lite plockblommor, vidare hem och plockade rönnbär. sen gjorde vi detta av blommorna. Är riktigt nöjd! Nu står dom på köksbordet och har det bra..
Denna blomma tittade med ledsna blad, så vi tyckte så synd om den så nu står den på vardagsrumsbordet och är glad igen. Älskar blommor, man blir så glad att titta på dom.
Sedan åt vi en riktig 80-tals middag, fast med krocketter ist för pommes..
Nu har vi mys till 100% Film på, ljus tända överallt. Hur ska denna kväll sluta??
CentreraImorgon blir det full rulle hela dagen! Daniel ska hjälpa till på torget med hockeyn. Jag och ungarna ska bänka oss i öltältet och ha utsikt över scen så både barn och mor har det bra. 11.00 kommer trollkarlen sen var det massa musik mm så dagen kommer bli bra. Imorgon kväll kommer det folk hem till oss. Så då blir det kräftor och kanske en kall snaps..
Nej nu ska jag mysa ner mig bredvid min underbara sambo och se klart på filmen.
KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar