tisdag 11 augusti 2009

Daniel som model!!




Haha jag ska vinna en resa till afrika, skulle vilja åka dit och leva som dom, bara lite bambublad för musen och hängisarna fria=) Den som tog den bästa sommarbilden med skymmning vinner!! I onsdags förra veckan när vi var i öregrund så passade det jättebra att ta ett kort. Men vem skulle vara model? Jag och Jerran med sprit i kroppen el en nykter Daniel på en sten? Det vart det sista. För vi ansåg alla tre att om jag el Jerran skulle ut på stenen hade vi säkert plurrat, så Daniel tog på sig äran, men fotografen var inte så bra så jag vinner nog inte någon resa men jag har iaf några fina bilder på min älskling=) Och jag hoppas Jerran var bättre fotograf så vi kan ta hennes och vinna!!

Nu ska jag så smått börla planera årets kräftskiva som blir den 29 aug!! Om alla ideer går igenom kommer det bli grymt, om folk vill komma då?? Jaja jag Daniel och Jerran har haft kul förr så varför ska vi inte ha det denna gång om vännerna sviker?
KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar