tisdag 4 augusti 2009

God morgon!

6 dagar kvar sen är jag ledig i två dagar!! Vi som skulle åka till grönan med Fille, vet inte om vi ska göra det på tis, men då får vi åka utan Daniel för han börjar jobba på måndag! Nu är det iaf klart från 2 september börjar jag jobba! Jag kommer jobba mån & tis kväll sen dag på ons. Helt supert men nåt som blir ett större problem är att Daniel har träning måndagar och match tisdagar så hoppas tränarna vill umgås med två söta pojkar=) Men vi ska klara det!
Vad händer annars? Fille är på parken zoo med mormor och morfar och dom har det strålande, Fille ringde igår och då hade han fått klappat en orm, åkt massa karuseller och träffat fantomen, ni förstår han lever i paradiset att han är där med supermorfar gör väl det ännu roligare! Philip har förklarat att det är morfar man gör saker med, men när man vill ha nåt frågar man mormor för hon öppnar libran i alla väder!
Sen vill jag bara tacka Johanna för inbjudan till på FREDAG!!=(=( el vi var visst inte bjudna=) Skoja Johanna, jag jobbar ändå.
Nu dusch
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar