söndag 23 augusti 2009

God morgon!

Nu är även denna helg avklarad=) Allt har gått bra men man blir ju så trött! Har fått tre jobberbjudande och det är ju aldrig fel. Men en sak som är säker är att fulla människor står mig så långt upp i halsen. För att man dricker något gott så ska man förvandlas till en skitjobbig, äcklig människa. Jag vet att JAG blir precis lika dan men det är inte samma sak=) Igår hann vi även med lite fotboll, min älskade Philip är nog nya Zlatan. Han spela tre matcher och det blev 2 vinster en oavgjord, satte 10 bollar i nätet varav 7 i samma match, ååååå mamma stolt!! Efter åkte vi som sagt var till Östhammar och jobbade! Tycker så synd om Tomas & Gunilla som lagt ner så mycket tid på det här! Men hoppas dom är nöjda efter denna helg ändå!
Nu ska vi åka och säga hej då till mina föräldrar som bor med Sune i Östhammar=) Vi hörs senare när hjärnan vaknat lite mer.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar