onsdag 12 augusti 2009

Hitta guld i skogen!!

Folk säger att det kryllar av gula svampar i skogen. Så idag ska vi dit och hämta hem dom! På med gummistövlarna, kepsarna och fram med korgarna så är vi redo! Jag ungarna och Jerran ska hänga. Jag har lika bra lokalsinne som en dement 99 åring från hemmet, så om jag inte skriver här på ett par dagar kan ni ju efterlysa mig. Daniel tycker säkert att det är skönt att få ha datorn för sig själv, äta sin isterband i lugn och ro, kolla på hur mycket fotboll han vill, så det tar nog någon dag innan han saknar oss! Den som det är mest synd om är väl lilla Fabbe med sina taxben som ska orka gå, men jag med mina älgben kommer skena fram som en brunstig älgko!! Önska oss lycka till att vi hittar skogens guld och hittar hem!!
KRAM

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hittade mycket svamp så ni kan ta med er lite när ni kommer till Rimbo! ;) Själv vill jag gärna ha dem, men inte plocka dem... Fina bilder för övrigt! Ha det bra! Kram

    SvaraRadera