onsdag 19 augusti 2009

Bilder..


Här har ni söta Berra, visst är han söt! Man blir så glad med en lite kanin i huset som hoppar omkring, ännu gladare blir jag att jag får dammsuga varje dag Ååå vad jag älskar Berra! Nejdå det går faktiskt bra än så länge: Men vi får se om ett par veckor, Fabian är nog den som älskar han mest.
Idag vet jag inte vad som hade hänt i denna familj, men någon måste kommit i natt och gjort något! Jag gick upp kl 7 och kände mig pigg, väckte barna vid 7.45 dom oxå pigga, vi gjorde som vi brukar och gick sen till skolan, tittade på klockan och den var 8.20. Hallå!! Vi brukar komma småspringandes kl 8.44. Så nu fick Fille leka nästan 30 min innan skolan började. Ja hoppas det håller i sig=) Sen tog jag och Fabbe en promenad och köpte snus åt far i huset, vi titta på ankorna och hade det bara bra. Nu håller vi på och viker tvätt mindre kul men tyvärr ett måste.

En annan sak jag undrar över är kläder? När jag var 7 år köpte mamma mina kläder, hon valde det jag skulle ha på mig jag protesterade nog aldrig när jag var så liten. Philip blir som galen när man tar fram vissa kläder. Han ska ha snoddar, och visa kallingarna och hit och dit, jag blir verkligen nervös vad kommer hända med Fabian? kommer han oxå vilja visa kallingarna när han är 3 el? Varför ska allt börjas så tidigt?? Kan dom inte bara leka och vara glada inte tänka på vad dom har på sig! Iaf fram till 10 års ålder.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar