måndag 17 augusti 2009

God morgon Måndag!!

LEDIG!! Förstår ni jag är LEDIG!! Så skönt det är att bara få ha mina barn nära mig hela dagen=) Idag flyttar ju Bernt hit oxå, så jag och ungarna ska åka och köpa lite mat till lillfisen. Kanske ta en lunch i Östhammar oxå! I natt fick Daniel sova på soffan och jag har fått hålla om min älskade Philip hela natten, måste passa på för snart kommer han tycka att jag är en elak kärring som bara är töntig el nåt.
Helgen då?? Den flöt på men väldigt mycket jobb i lördags, folk säger att Bolt är snabb, men tror fan att jag är snabbare. Tur man har långa ben=) Fick även lära mig att afrikaner inte har hår på varken armar eller ben, tror fan att jag ska bli en sådan, vet bara inte hur? Eller jag har det nog ganska bra, behöver inte använda långkalsonger på vintern och på sommaren behöver jag inte använda solskydd=) Nejdu nu ska vi göra oss iordning så hörs vi ikväll när Bernt kommit=)
KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar