onsdag 26 augusti 2009

Ondsag!

Våran kamera är borta! Tror att det är jag som tyvärr har virrat bort den. Så tråkigt när man inte kan ta massa bilder. Jag försöker tassa runt och leta lite smidigt utan att Daniel ska fråga vad jag letar efter. Jag gör aldrig fel och skulle inte erkänna om jag lagt kameran på ett smart ställe. Så jag ska fortsätta leta så han inte ser och hoppas han inte behöver kameran. Igår kväll stack grannen och jag ut i skogen igen! Det är så jädrans roligt när man kan gå till skogen en timma och komma hem med kantareller. Hoppas på fler turer! Idag ska jag och Fabbe plocka blåbär, man behöver inte gå så mycket utan det räcker med att sitta still och Fabian kan springa runt. Vi är lite lata!
Nej nu påklädning och massäckspackning!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar