torsdag 19 november 2009

Belöningen!!

Fille valde en peppra
Fabian valde en bil
och mamma valde räkor och kräftor...
Jag fick alltid belöning när jag hade varit duktig hos dr, tandläkaren mm, självklart får mina barn oxå belöning när dom varit duktiga, el Fabbe har inte fått så många gånger, men han är inte så stor än så att han förstår=) Vi cykla iaf till Köpmannen här i Gimo så dom fick välja något. Båda hade fått 100 kr i var. Philips peppra kosta 99kr och Fabians bil kostade 39kr, så när vi kom hem och Philip insåg att Fabbe hade pengar kvar så blev han inte allt för glad=) Men nu hoppas jag han har lärt sig något. Självklart fick mamma oxå belöning, så ikväll blir det kräft/räkfest här hemma.. och töntiga pappa fick ingenting=) Jo jag betalade lite räkningar från hans konto på 8500 kr, haha så imorgon när han kollar kontot kommer han vara fattig, ja så går det för fegisar=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar