torsdag 19 november 2009

Saknas det någon???

Inte för att vi är någon mästerfotograf med kameran från 67 men alla ser väl att det fattas en på bilden??? Ni förstår att vi har en sådan tönt i denna familj. Idag var det nöffsprutan som skulle tas, vi gick upp till ladan där vi skulle få den. Philip började grina grina och till slut störtgrina för att han skulle ta sprutan. Daniel satt och sa fegis åt han och att det var ingen fara att ta sprutan, det gör inge ont Philip mm mm mm. Fabian började iaf, inte ett ljud sades det från den människan, men vi börjar bli vana att han klarar allt så bra. Sedan var det min tur, ja faktiskt så sa jag inget jag heller, men tycker inte om spruter så titta bort gjorde jag. Sen var det då Philips tur, vi fick köra mutmetoden så satt han sig iaf i mitt knä och grina grina grina, fick hålla fast han medans hon gav sprutan. Då säger han. -Det kändes ingenting mamma.
När jag sa att Daniel skulle ta så fick jag till svar. Va fan jag kan väl inte rå för att jag är spruträdd?? Jag ska ta nästa vecka på jobbet. mmm eller hur??? Stortönten kallar vi han numera. Är så jävla kaxig på isen och utanför men att ta en lite nöffspruta vågar han inte.!!!
Stolt Philip visar plåster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar