söndag 8 november 2009


Världens bästa pappa!
Vi började dagen med lite presenter till Daniel. Fabian gav en rattmuff och Philip gav en hårmassagesak. Trodde Daniel skulle skrika rakt ut när han fick rattmuffen, men han vart glad säger han. Jag och Fabian har gjort en höstkrans men måste till blomsteraffären imorgon och köpa en sak som fattas innan den är klar.
Igår var det pianobar, Jocke Camming spela, och han visste precis vad han höll på med så jädrans duktig. Jag fick sluta kl 23 så då fick jag njuta ett glas vin och lyssna. Njuta?? Nej men jag försökte iaf, men kan verkligen inte koppla av när jag ser saker som måste göras och det inte blir gjort. Men det är bara att jobba vidare så blir det nog bra.
Nej nu blir det lite middag som ska avslutas med grönsaker och dipp i soffan. Ha en bra kväll!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar