måndag 16 november 2009

God morgon Måndag!!

Blir så less när jag hör regnet på utsidan och vet att jag måste ut.. När det regnar borde det vara obligatoriskt med stanna inne dag. Värst är väl ändå Philip som vägrar ha regnkläder för att det är så pinsamt att ha på sig.. Hur ska den ungen bli om några år???
Medans Fille är på skolan ska vi andra till Östhammar och fixa några bankärenden. Flytta konton hit och dit, ja det blir säkert bra. Jag skulle även behöva rensa mina garderober igen, men om jag tänker efter betyder väl regn egentligen en filmdag?? Eftersom Fabian älska film och sitter ca 5 min varje film så är nog det ganska bra alternativ. Eller är det bättre att han hjälper mig med garderoberna?? Jag behöver ju inte ta ut några kläder själv iaf. Vi får helt enkelt se hur dagen slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar