måndag 9 november 2009

Vilken kung, jag kan inte rå för det men jag älskar verkligen den mannens kaxighet, och han har verkligen rätt att ha den kaxighet han har. Nu är han ju inte 100% svensk och han har världens näsa men vad fan gör det?? Jag känner en människa som har precis lika mycket självförtroende som Zlatan och det kanske inte känns lika kul, men jobbar med det varje dag att det ska försvinna. Den människan jag pratar om är såklart min egen kaxiga son Philip. För om du frågar han är det väldigt konstigt att inte han spelar i NHL, landslag ,Gimos A-lag kan räkna upp hur många saker som helst. Men med självförtroende kommer du långt så jag hoppas oxå att en dag kommer Philip sitta att säga:

– Det är fjärde gången för mig och när jag fick min tredje var det mer att jag tävlade mot andra som fått två.

– Nu känns det som att jag tävlar mot mig själv. Jag skriver in mig ännu mer i historieböckerna!!

Tänk vad kaxigt att kunna få säga dom orden! Jag vill oxå! Men vad skulle det vara?
Nej fyfan tänk om man kunde vinna pris för att vara bäst från läktarn, då skulle jag ha ca 1% chans iaf, och det är ju bättre än 0%
KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar