tisdag 24 november 2009

Precis hemkommen från underbara.....

...ishallen. Ikväll fick vi ännu än gång se en förlust, man börjar bli ganska van, trist men sant. Nu går mitt hjärta enbart till Rimbo, när dom kommer hit den 4 dec ska jag sitta med Rimbotröjan på och hoppas dom går till alltvåan. Gimo är iaf bra på att träffa mål, tror dom vann skottstatistiken med 42-29 men mål kan dom tyvärr inte göra. Ska nog pallra mig upp en träning och ha skottövningar, om man är lika bra på skjuta som man har varit grinig sista tiden så lovar jag er att Gimo kommer skjuta sönder motståndarna nästa match. Alltså jag har varit en surfitta rent ut sagt, så jag kommer ha raket i klubban och ska lära dom allt jag kan??? Det var väl bara ett litet problem som måste lösas först, att ta mig från båset till målet så jag kan börja skottövningarna. Men hittar kanske skridskor med två skenor så ska det nog gå bra. Nej ni nu måste man hålla sambon sällskap med pizzaätning, för ni vet att jag bränner mer kalorier under en match än han!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar