söndag 15 november 2009

Hockeyhora el porrmorsa????


Ikväll går en utav mina favoriter på TV, Heartbreak hotel. Skäms massa när jag ser filmen, vet inte om det beror på att jag ser mig själv om x antal år, inte för att jag tänkt vara singel då, men man kan väl bete sig som dom gör ändå?? Usch hoppas jag har fel, men egentligen vad är bäst? Jag är väl redan en hockeyhora, fattas bara att jag gör allt för att få komma in i omklädningsrummet och hänga med spelarna. Det har redan gått så långt att jag även börjat hänga på B-lags och juniormatcherna. Kanske är det så att jag inte har något liv, men det är lixom så att jag trivs ganska bra i ishallen. När jag tänker efter att Daniel kommer sluta snart så känns det fan tråkigt. Man är aldrig nöjd helt enkelt.

Köket är iaf klart, vart supernöjd, ska försöka ta lite kort så ni får se. '

Haha Daniel och Philip har en diskution just nu.

P- Jag vill inte bada imorgon

D- Varför inte det?

P- Dom hoppar på mig.

D- vilka då?

P- xxxxxxx

D- Dränk han då!!

P- Han är liten och kommer från ett annat land

D- Ja men säg det till han då.

Ja här har vi den pedagogiska förebilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar