torsdag 5 november 2009

Träningsverk!!!

Men tro fan inte att jag har blivit duktig och börjat försöka få magen i trim, utan här tränar vi utan att vi vill, det kallas hostträningen, hostar så mycket att jag börjar undra om jag är slapp i musen, känns som att jag ska kissa på mig när jag får en attack. Men gratis är alltid bra så nu kanske man ska hoppas på att man har den här hostan till maj 2010 så kommer man springa som plexus på guldkusten. Killarna kommer dra ner tidningen ist för upp den. Skulle det vara nåt?? Nej tror inte det, tycker det är ganska fint att se ut som en polkagris.
Igår var vi iaf i uppsala, hittade lite smått och gott, men att gå på ikea med Fabian är tyvärr ingen hit, får inte så mycket råd heller än mamma, Det är hans nya ord nu, säger mamma hela tiden och vägrar sluta tills jag frågat vad det är. Då är han tyst 5 sek innan han börjar igen. Mamma tycker om uppmärksamhet, son tycker ÄNNU mer om uppmärksamhet.
Idag snöar det, väldigt skönt på ett sätt, jag hade tänkt kratta bort alla löven, men så kom snön så nu går ju tyvärr inte det. Jag ska försöka sätta upp ett par hyllor i köket, men om jag känner mig rätt kommer jag få ringa i panik till Nonno så han får komma och ta över. Jag och borrmaskinen är inte helt vänner, el mitt tålamod och borrmaskinen är inte vänner. Daniel har lovat att vi ska tapetsera om i sovrum och kök innan jul, men om jag känner han rätt menade han julen när vi flyttar in på hemmet. Ni tänker säkert att jag är dum som ska sätta upp hyller i köket om vi ändå snart ska tapetsera om, ja men ni förstår jag är väldigt smart ibland, tänker sätt upp hyllorna nu och se om jag trivs med dom, och om dom sitter på rätt höjd osv, så när väl nya tapeterna kommer upp så vet jag exakt hur hyllorna ska sitta och behöver inte förstöra nya tapeten=) Nej lite lunch i magen innan arbetet utförs. Hoppas ni får en lika vit dag som jag.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar