lördag 14 november 2009

Fy vad bra det blir!!!

Jag har världens bästa föräldrar, det finns inget snack om annat!!! Min far håller på och tapetserar och mamma stryker nya gardiner som hon har köpt till mig idag, ja jag var med och valde men hon betala=)=) Min bror hade fått glöggmuggar och en stjärna så då fick jag gardinerna. Ja bortskämda snorungar är verkligen rätta ordet. Men hon är så rättvis man kan bli=) TACK TACK TACK!!!
Jag och Daniel ligger på soffan och bara har det skönt medans vi hör när dom andra två håller på att fixa, är inte det lyx??? Nu längtar jag bara till Daniels födelsedag, då kommer allt vara på plats om allt går som det ska. Nej kanske försöka sätta på sig lite deo och en annan tröja så är man redo för jobbet ikväll! Ha en lika strålande dag som vi har haft och alla utom jag kommer ha ikväll här hemma. Men å andra sidan kommer jag komma hem till ett skinande hem som luktar rengöringsmedel och kommer även ha nya tapeter, gardiner, krukor mm att njuta av!!
Just idag är det extra roligt att leva=)
KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar