måndag 9 november 2009

Mår bra...

...när jag ser min karl arbeta. Fattas bara att han hade ett par snickarbyxor utan t-shirt. Men man kan inte få allt. Tapetrivning har vi iaf börjat med båda två. Jag ska fortsätta nu och Daniel var tvungen att åka till träningen.
Tapeterna vi köpte idag är jag supernöjd med men Daniel tyckte vi skulle ha massa mönster, men det vill inte jag ha i köket. Så det vart vita och svagt svagt grå som tjocka ränder, ja ni kan få se sedan. Men nu har jag lovat Daniel att han ska få välja tapeter till sovrummet ist, men jag lovar att jag kommer gå ifrån affären som segrare ändå=) Melli har lärt mig ett knep och det ska jag köra på i sovrummet. Tur man har vänner!!
Nej nu är det väl bara ladda upp för att se om Zlatan tar hem storslam på fotbollsgalan.
Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar