måndag 16 november 2009

Duktig flicka!

Jag har sökt mitt första jobb någonsin precis, nu förstår jag att folk tycker det är svårt att skriva en jobbansökan, men hoppas jag lyckats. Eller jag har nog misslyckats, smartskaftet glömde skriva telefonnr men fick skicka ett extra mail. Men allra hellst vill jag att bowlinghallen ska sätta fart och stabilisera sig så jag kan få ett heltidsjobb där. Tänk det skulle vara drömmen just nu att få ha varit med från omstarten tills det går riktigt bra. Men men det är mycket som ska klaffa med både gäster, chefer och allt. Gästerna kan jag bara göra ett bra jobb för och det vet jag att jag gör=) Cheferna är det värre med, men tror och hoppas dom är nöjda med mitt jobb, men man KAN ALDRIG veta tyvärr. Känner iaf att cheferna har kommit en bra bit på vägen och ryktet har spridit sig till Hallsta bla att det har blivit bättre ställe, så det är ju en bra början. Men tråkigt att folk inte kan glömma den stämpeln som finns på bowlinghallen, Jag kan iaf lova att jag skull lugnt kunna gå och sätta mig med mina kompisar och bara ta ett glas vin, och det hade jag ALDRIG gjort för över ett år sedan. Men nu satsar dom verkligen på att det ska bli bra och det syns faktiskt.. Hoppas det blir mycket folk när ARON FLAM kommer på fredag!! Det finns några platser kvar till maten, en tre-rätters meny med väldigt goda viner till, de ni=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar