tisdag 24 november 2009

Fattigare men gladare!!!

Jag och fabbe har precis kommit hem ifrån Uppsala. Vi åkte buss, på ditvägen inte ens halvvägs så skiter Fabian på sig, bussen proppfull och vi delade såklart säte med en annan, hade två val, antingen hoppa av och vänta 30 min på nästa buss el förpesta alla andra och sitta kvar. Vi var både elaka och lata så vi satt kvar i den goda doften. Folk titta och vred på sig men ingen dog. Väl inne på Gränby så sliter Fabian ner en hylla med stringtrosor och B-H, klart att grabben ska lära sig vad saker och ting är el?? Det ända positiva Fabian gjort under dagen är att inte säga att saker var fula så jag kunde köpa precis vad jag ville. Köpte en skjorta till Daniel som jag trodde han skulle skrika rakt ut när han såg, men den vart nog godkänd el så håller han bara min för att göra mig glad, men då får han skylla sig själv för användas ska den göra om den blir kvar i huset. Till slut kom vi iaf hem hela, bara lite fattigare men desto gladare.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar