måndag 14 december 2009

1an kom 2an kom 3an har börjat komma 4an kommer väl imorgon???

Jag började spy igår, fick feber under natten och har typ legat hela dagen, Fabian började spy vid 14, spytt 3 gånger och bajsat desto mer, fyfan ett blöjpaket är snart avverkat.. Philip fick nyss springa på toan och skrek..
-Mamma mamma jag bajsar fast det är som kiss..
Så nu väntar vi bara på att spyorna ska komma och att Daniel ska få det.. Men hoppas Daniel klarar sig helt och Philip slipper spy.. Stoppat i han massa vitpepparkorn, säkert försent men det kanske hjälper lite.. Nej nu ska jag och Fille se nya Wallander, el Philip ska få somna på soffan så ska jag se, men jag sover väl efter 2 min jag med=)
Vi har alltså inte gjort så mycket idag, Fabian sov till 7.30 i morse sedan somnade han om vid 8.45-12.30 då väckte jag honom, sedan sov han igen från 15.30-17.30 passade väldigt bra eftersom jag inte orkat göra något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar