söndag 13 december 2009

Varför tänker killar med huvudet längre ner???

Jag var ju i Gävle och jobbade igår, Här i Gimo var det fest i ladan. Daniel ville gå, så jag sa åt han att antingen fick han gå när jag kommit hem el så fixa barnvakt. Ringer hem från Gävle och undrar hur dom har det! Daniel berättar att han ska på ladan och att han skaffat barnvakt. Barnvakt??? Han har skaffat sin kusin på 12 år som även ska passa sin lillasyster. Absolut skulle det funka, men Fabian är ju inte helt bra från kruppen så för mig kändes det inte helt OK! Om det hade varit när han är helt frisk och sover nätterna igenom så är det ingen fara, men han har vaknat varje natt sista nätterna, och jag kan inte begära att en 12åring ska kunna höra om det är falsk krupp el inte. Jag tyckte han kunde fråga någon vuxen, så nu ligger han som värsta surkorven! Varför tänker män och kvinnor så olika??
Nej nu är det poolspel för Fille som väntar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar