torsdag 17 december 2009

Isbjörnarna är på besök..

Daniel vill antingen göra oss sjuka el så vill han vänja oss inför Philips match på Lördag i Östhammars ishall. Igår när jag kom hem vid 22.30 så tyckte jag det var kallt hemma, men tänkte inte så mycket mer på det när jag fick lägga mig under ett varmt täcke. Men i morse då höll jag på förfrys och såg isbjörnar överallt, gick in för att väcka Fille, då står hans fönster öppet. Jo klart man ska vädra när det är minus 7 grader ute och det blåser halvstorm enligt mig. Att Philip har sovit i denna kyla hela natten och vaknat med sin vanliga hudfärg är för mig en gåta.. Det är iskallt i hela huset, att ett fönster en natt kan göra ett hus så kallt är oxå en gåta..
Det är nu tomten ska komma och sätta in en öppeen spis till oss! Men vi får iaf användning av våra kläder och läppstift behövs inte för läpparna har en naturlig look av blåa toner..

Jag och Fabien kommer iaf få upp värmen på eftermiddagen, det är en sådan rolig dag igen med hockeyträning och fotbollsträning direkt efter. Tänkte att vi skulle glömma bort fotbollsträningen lite fint, men ungarna i skolan kan ju inte hålla tyst så dom har så glatt berättat för Fille att det är fotbollsträning oxå, och jag hade inte hjärta att säga nej när han fråga mig så fint.. Det är bara springa emellan och bära trunkar, väskor och en liten terror så blir nog alla glada..
Daniel har alltså egen träning, så han kan inte hjälpa till=( Igår var båda ungarna med han på träningen, så vet inte hur glada spelarna blir om terror kommer idag oxå.. Vi får se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar