torsdag 3 december 2009

Jag är sämst....

På att göra pepparkakshus.. Försökte limma ihop det med vanligt klister, gick åt helvete, Smälte då socker, brände mig så jag tappa en bit som gick i tusen bitar.. Philip berättade för mig när allt hänt att han tyckte det var jätteroligt att göra pepparkakshus, mmm lite dålig man känner sig då!! Daniel har lovar att han ska köpa ett nytt imorgon och bygga ihop. Så hoppas det blir en bra dag imorgon.
Ikväll har vi varit och firat Stefan, med massa hembakat=) Gud så gott det var. El om vi ska vara ärliga så var ALLT köpt från ICA men gott var det ändå.
Daniel har överraskat ikväll med att sätta in ett nytt spel i den fula svarta lådan, det är så spännande att se en pistol springa runt, han skulle "bara" spela 30 min, nu har det gott 45min så vi får väl se. Jag ska iaf hoppa i säng och drömma massa söta drömmar om någon karl som hatar TV-Spel finns det???
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar