fredag 18 december 2009

Fredag!!!

Livet består av samma sak hela tiden, jag vill ha förändring.. Jag vill att mitt liv ska vara roligt. Vinterhalvåret består av jobb och hockey.. Vi gör ALDRIG något känns det som. Bara få gå på bio skulle kännas som att få ha rest jorden runt. Få ta hem vänner på middag skulle verkligen vara lyx.. Men vi har inte tid, el vi tar oss inte tid. Hade mina föräldrar det så här oxå?? Jag tyckte vi gjorde mycket saker, men hur hann dom det undrar jag? Dom jobbade oxå, och det var fotboll hockey jämt. Nej mitt nyårslöfte ska bli att vi i familjen tar hand om varandra mer. En kväll i veckan ska INTE TV få vara på. då ska vi umgås familjen. En gång i månaden ska vi bjuda bort oss eller bjuda hem folk på middag! Vi ska lyckas så är det bara!! Jag och Daniel har det väldigt bra tillsammans, klart vi diskuterar bråkar men det gör nog alla. Men om vi inte börjar ta hand om varandra så kommer vårat förhållande bli så tråkigt att vi en dag kommer gå ifrån varandra. Jag vill inte komma dit och hopppas inte vi gör det heller. Men då måste vi båda göra vårat förhållande mer spännande, inte gå om varandra och ligga i varsin soffa på kvällarna och diskutera vilket program vi ska se!! Det går så ett tag men jag hoppas vi ska leva med varandra resten av livet och då kan vi inte vid 30års åldern ha det så här, vi har ju hela livet framför oss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar