tisdag 1 december 2009


Idag var det dagen jag och Melli skulle börja tänka på guldkusten 2010, vi ska börja gå två dagar i veckan, Melli är inte en van promenerare så vi måste börja lugnt och för att ingen ska tappa sugen direkt, måste vi ha något att se fram emot varje tillfälle. Idag gick vi till Bettans och åt frukost innan promenaden fortsatte. Men vi gick en bra lång promenad. Gud verkade inte glad åt våra beslut, snö/regn vräkte ner tills vi kom in på Bettan, då slutade det. När vi kom hem, vad hände då?? Jo solen titta fram. Tror fasen gud menar att vi inte behöver gå, men vi ska trotsa han och ta en promenad på Torsdag med så får vi se vad vi hittar på då? kanske blir bettans igen för gott var det!!
Jag och ungarna ska försöka baka lussekatter idag, inte för att jag vill men alla verkar ju vara så duktiga med att baka så måste väl offra mig för barnens skull och jag har ju trots allt en som fyller år på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar