torsdag 10 december 2009

Stackars oss..

Våra fönster är öppna, det sprider sig kall luft genom huset, grannarna tycker nog synd om Daniel och ungarna för dom tror att jag hamnat i klimakteriet och ligger med svettningar och är en grinkärring. Grinkärring det är jag, när jag inte får sova på nätterna då blir jag grinig så är det bara.
Jag har legat startklar med Daniels hockeybrallor och tröja för att ta mig upp ur startblocket lika snabbt som Bolt när jag hört lite hundskall inne hos Fabbe. Saken är att jag har absolut inte hamnat i klimakteriet, men man skulle kunna tro att Fabian börjar förvandlas till någon elak rottwieler när man hör han. Han har alltså drabbats av falsk krubb och låter som en blandning av Bengt Magnusson och en hund. Så vi har spenderat natten med att andas kall luft. Vi åkte till sjukhuset och fick lite cortison och hostmedicin igår kväll sedan har vi tillbringat natten på antarktiskt känns det som, men nu så hoppas vi Fabbe visar vilken karl han är och skrämmer iväg den falska kruppen. Just nu ligger vi i sängen och ska ta igen några timmar innan Pappa och storebror kommer hem så jag kan åka och jobba!!
Ha en super Torsdag!!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar