tisdag 8 december 2009

Tisdag!!!

Ja vad har vi gjor om dagarna?? I söndags fyllde Daniel år så då var det folk här hela dagen. Mamma frågade för ett tag sedan vad Daniel önskade sig i present. Taklampa till vardagsrummet svarade jag.. Vad fick han? jo en taklampa och ett tidningställ av dom=) Undra vad jag kommer få, en borrmaskin kanske el ny hockeyklubba=) Fast jag har alltid saker jag önskar mig så det är inga problem=).
Igår var jag i Uppsala och på ett möte, sedan handlade jag lite.. Kändes så konstigt att gå utan Fabbe, bara vara för mig själv. Men man känner verkligen att det är vardagslyx. Mer sånt önskar jag mig i julklapp=) Jag var ju även på synundersökning, men det vill jag helst glömma, var inge bra, hon undrade lite fint om jag inte led i vardagen=) Jag såg inte översta raden , kommer väl få flaskbottnar att glida runt med. Ja det kommer kanske en ny värld för mig, det ska bli kul att äntligen få se hur den man lever tillsammans med ser ut, även mina barn!

Idag har vi varit ute en stund på Fm och nu sitter vi och äter en fin fin lunch bestående av nudlar med biffsmak!! Till dessert en apelsin i klyftor. Mumma????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar