torsdag 3 december 2009

Sovmorgon!


Idag tog vi en ordentlig sovmorgon alla i familjen, vaknade för en timma sedan. så nu ska vi äta frukost/lunch sedan ska vi ut och rasta Fille på en liten promenad, han vaknade feberfri och är piggare än vanligt så det kommer bli en rolig dag med två barn som nästan slår ihjäl varandra. Själv vaknade man som en hamster, kul att få känna på hur dom har det. Men kunde man inte få vara hamster på båda sidor?? Visdomständer vad är dom bra för egentligen?? Har inte så jätte ont, ser bara väldigt komsikt ut med en stor kind och en normal. Kanske skulle ta en funderare på att dra ut dom rackarna.. Imorgon ska ju jag på interjuv, kul och glida in där och se ut såhär.
Men vafan det är väl inte kinden dom ska kolla på?? Får dra på mig någon tröja som är så uringad så dom inte kan kolla på något annat, men som Daniel skulle sagt så behöver jag bara dra på mig en tröja över byxorna, för det är där dom hänger. Det är skönt att han har sådan fruktansvärd humor min lilla gosse!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar