fredag 4 december 2009

Skäms Camilla skäms...

att du är från Rimbo. Dom roligaste hockeymatcherna är Gimo-Rimbo, Rimbo-Gimo, men ikväll var Rimbo dom sämsta jag sett i historien. Gimo vann med 6-1, rättvist?? Ja det var det, men fyfan vad tråkig match, inte mycket fart där inte, men som Rimbo var så jävla dåliga behövde nog inte Gimo ta i för kung och fosterland. Nej nu börjar seien om så får vi se hur det går för båda lagen, båda kommer spela i fortsättningserien och fyra lag åker ur, shitta majbritt lixom, bara båda lagen håller sig kvar. Annars kommer jag antingen få så mycket tid här hemma för mig själv el så kommer Daniel flytta=) Sagt det till han att om dom skulle spela i div 3 då får han inte vara med, men om jag känner han rätt kommer han väl ändå inte lägga grillerna på hyllan. Så då är det bara fortsätta titta och hoppas på att dom inte möter hallsta el Östhammar, finns inga kläder för dom hallarna!! Nej nu ska jag hitta sängen och ladda batterierna för imorgon!!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar