onsdag 30 december 2009

Sämst!!!

Man kan tro att jag är mer man än kvinna, eftersom jag inte kan göra fler saker samtidigt, men jag har faktiskt struntat i både blogg, facebook och datorer över lag.. Jag har varit med min familj, med vänner och idag har vi börjat med renoveringen av sovrummet=) Men vart ska jag börja då??
Julafton var vi hos mina föräldrar, jag och Daniel måste varit världens snällaste i år, vi åkte hem med en ny TV till sovrummet, presentkort på IKEA på 2300 kr, kläder, halsband så vi är mer än nöjda!! Juldagen och annandagen jobbade vi och sov, åt lite oxå.. I söndags hämtade vi ungarna på IKEA och kikade på säng, sedan bar det av på middag hos Melli som var mycket trevligt.. God mat och gott vin! Idag har vi varit på IKEA igen och köpt säng och en skänk/byrå som vi ska ha i sovrummet och imorgon åker tapeterna upp så hoppas vi hinner klart tills NYÅR!! Nej nu ska jag återgå till hockeyn och inta några timmars sömn, vi har vänt på dygnet totalt här hemma. Ikväll åt ungarna middag kl 21 gick i säng vi 22 och sover halva dagen imorgon, men vi är lediga och tar bara dagen som den kommer, så underbart!!Ha en bra natt så hoppas jag attt jag kan få visa bilder på "nya" sovrummet imorgon=)
Natti natt!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar