fredag 11 december 2009

Om min kille.....

..hade sett ut som Robbie Williams hade jag stängt in han så ingen fick träffa han, för det finns ingen snyggare människa än den grabben! Har varit på hans konsert och han är verkligen den grymmaste på scen oxå! Men en sak ska ni veta, mina glajer har inte kommit på min näsa än så jag kanske ändrar mig om snyggaste grabben! Men till slut kommer det nog alltid vara min karl som är den bästa både med och utan glajer.. Älskar han mer för varje dag som går och allra mest idag. Han är i Gnesta kommer komma hem när jag inte vill se på TV längre, jag får ha allt för mig själv.. Kan inte bli en bättre kväll, annars hade jag inte fått se Erik vinna IDOL!! Då hade jag fått sett någon dålig inspelad elitseriematch om jag hade tur.. Ha en bra kväll!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar