onsdag 23 december 2009


Vi håller på ladda för att spela bingolotto! Är det någon gång i livet man ska kallas pensionär så är det dagen före den 24 dec!! Tror 90% av sveriges befolkning har en bingolott hemma! Kanske inte det smartaste draget att köpa en när alla andra oxå gör det, vinstchansen är nog ännu lägre än andra gånger, men tradition är tradition.. Något jag saknar så är det att vara hemma hos mamma just nu, får ont i magen när jag tänker på att dom gör det jag har gjort hela mitt liv.. Klär granen, äter tacos, skinkan i ugnen och bingolotto. Vill oxå!!! Men nu är man en egen familj och ska fixa sina egna traditioner, visst vi gör nästan som hos mamma, men det är ändå inte samma sak!! Den dagen jag INTE kommer få fira julafton med mina föräldrar menar jag allvar att jag inte kommer fira jul.. Tur att inte Daniel har några traditioner för då kommer jag alltid att få fira med mina föräldrar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar