fredag 11 december 2009



Är inte dom här grabbarna lika stora stjärnor??? Idag tror jag det. Kollar mitt konto hela tiden för antar att det kommer trilla in lite kosing under dagen. Känner mig som en äkta hockeyfru som äntligen fick ringa samtalet och inleda med.

-Hej mitt hockeyproffs! Vad vill du ha att dricka till matlådan??

Jag har alltså fått äran att göra matlåda, köpa Slitz och snus till min kära sambo som ska iväg på match. Vi ska även iväg och köpa ett spel så han har på bussen. Måste ladda ordentligt nu! Dom spelar ju trots allt i fortsättningsserien div 2 norra har förlorat 50% av matcherna i vanliga serien. Slutade 3a el 4a från slutet. Men klart att grabbarna ska känna sig stolta.

Skillnaden kanske är att Foppas fru inte behöver göra matlådor, Foppa själv är van att sluta lite längre upp i tabellen i den bästa ligan. Kanske inte i år men när han var som hetast=)
Vad säger man?? Tror Gimo ska vara glada om dom kan skrammla ihop lite bananer. Imorgon får dom ju äran att stå på julmarknaden och tjäna ihop ännu mer kosing till lite mer frukt. Tror hela laget kommer stå där nere och se glada ut, el kommer det vara samma som står som alltid??? Min karl ska stå med två barn och steka hamburgare, tror svetten kommer droppa väldigt mycket el kanske mer på Jocke som drog nitlotten och fick stå med en tvåbarnsfar utan barnvakt!! Om jag varit hemma hade jag köpt massor med hamburgare så dom kunde köpa frukt till hela serien!!! HEJA GIMO!! Än finns hoppet för div 1 och då lovar jag att hitta en sponsor så ni slipper göra egna matlådor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar