lördag 5 december 2009

ÅÅÅÅ


Vad jag är trött, det är inte kul att gå upp bara för man varit lat.. Om jag hade gjort smörgåstårtorna igår el om jag dammsugit och torkat golven igår då hade jag kunnat ligga i sängen och sussa vidare nu, men icke sa nicke, bara att sätta fart.
Ikväll har hockeyn julbord med respektive. Ska bli spännande att se vems Daniel respektive är? Inte är det jag iaf, jag får servera dom ist. Ni vet hockeykillar som är ute i svängen och halva laget är singlar, det kan ju bli väldigt kul. Den som först deckar vinner, men nu är det så att jag har skrivit på ett papper om drogpolicy så ingen jävel kommer decka hos mig iaf, då måste dom smyga bra el ragga upp någon annan. Om det hade varit julbord för ett år sedan så hade jag suttit på nålar idag, känt svetten komma fram överallt och inte sovit på två dygn. Hade undrat vad som skulle ske under natten och sovit med mobilen klistrat till örat och väntat väntat väntat på Daniel. Men i år, då känns det så bra att han åker på julbord, han får vara borta hela natten om han vill, dansa så discokulorna ramlar ner. ÅÅÅÅ vad stolt jag är över min Daniel. Kan fortfarande inte fatta att det är för mig han gör det.=) Ja ni, livet kan ändras snabbt, ibland till det sämre el ibland till det bättre.Ha iaf en toppen lördag så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar