onsdag 2 september 2009

Onsdag!

Sorry att det inte funnits tid eller ork till bloggen! Men nu tror jag att allt är under kontroll. Idag är det första dagen som det serveras lunch på bowlingen=) Hoppas hoppas det kommer komma mycket folk. Jag har funderat så mycket sista tiden vad jag vill med mitt liv. När jag vakna i morse så kändes det alldeles rätt just nu iaf. Allt passar mig nästan perfekt just nu. Hoppas bara folk där ute inser att bowlan inte kommer vara som förut, och satsar på att gå dit och ge stället en chans. Jag saknar alá cart massa, saknar att få umgås med gästerna på det sättet man gör då. Men nu får jag fortfarande jobba med människor, jag får vara med från början och försöka bygga upp en BRA verksamhet. Och det trivs jag med.
Igår var jag hos dr med Fabbe, hans testikel har inte hittat ner i pungen, så om en mån ska han opereras om den fortfarande inte hittat ner, men dr trodde chansen var väldigt lite att den trilla ner. Men hoppas hoppas, hatar när mina barn blir sövda, tycker det är så sjukt obehagligt och jag vet att det är jag som kommer få vara med på operation, den hariga pappan i huset skulle göra Fabian mer nervös och ledsen om han skulle vara med. Nu en dusch och lite smink så är man redo för dagen!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar