tisdag 20 oktober 2009

Burr burr!

Fryser fryser och fryser nog lite till. Vi har inte gjort något vettigt idag, kommer nog inte bli så mycket vettigt heller förutom en tur till ishallen för friåkning och träning. Daniel ska till Spånga ikväll och spela match. Vi lägger väl oss i soffan och käkar något gott så man inte bryter traditionen menar jag. Försöker hitta skor på nätet men när jag hittar ett par så skriker Daniel att dom är fula=) Vi har inte helt samma smak men jag har fått han att ändra sig lite iaf=)När vi träffades skulle han aldrig sätta på sig sneakers och absolut inte använda snoddar men nu har han båda, han har tom provat en scarf men där måste det jobbas lite till.. Men snart så så kommer han komma som jag vill=)
Jag vill iaf ha ett par curlingkängor tror jag, men fan vad svårt det är. Nej kika vidare lite så hörs vi=)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar