tisdag 20 oktober 2009

Dåligt humör..

är jag på , har varit det hela dagen, har ont i huvudet och vill bara ligga i sängen med ett täcke över mig.. Hoppas jag inte börjar bli sjuk. I morse trodde jag att jag frös för att det börjar bli kallt ute men nu känns det verkligen som jag börjar bli sjuk igen.. Vi håller tummar och tår. Men när man känner såhär att man inte är 100 så skulle jag så gärna vilja ha Daniel hemma men hur hade det låtit??
- Hej jag kan inte vara med på matchen idag för Camilla känner sig sjuk. Hahaha den dagen Daniel ska behöva stanna hemma för mig då ska det vara akut=) Inte ont i huvudet och frysningar..
Men vi har iaf varit på Filles träning och nu ska vi äta lite räkor igen och svenska kräftor. Mitt liv består av lyx på kvällarna känns det som, men varför inte? Man lever bara en gång.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar