lördag 10 oktober 2009

Kanske hjälpt...

...om vi kastat in denna stjärna ist så kanske vi varit i VM el?? Men en sak tycker jag är säker, ZLATAN är kung, vill vara som han. Men har funderat lite över hans näsa. Han har ju pengar så en operation skulle ju inte vara problem för han. Men han kanske tycker det är kul att bli kallad Zlatan stornäsa?. El nu vet jag, det är balansen som sitter i näsan, ja det måste d vara. Så lång och sådan balans skulle inte funka om man inte hade så stor näsa..
Vi har iaf ätit plankstek ikväll och bestämt hur vårat nyår ska se ut. Ja det är Okt men vi är så jädrans populära så inbjudningarna börjar komma och då är det bäst att redan ha bestämt sig. Vi ska vara hemma bara familjen, ingen ska hit vi ska ingenstans bara lägga pengar på massa god mat som vi alla tycker om. Philip vill, vi vill så det blir klockrent.
Nu ska vi försöka skicka ungarna i säng och jag ska kurera mig ännu mer så jag orkar med morgondagen.. Hoppas alla får en superkul lördag!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar