tisdag 27 oktober 2009

Kl 7.15 ringde telefonen här hemma, då var det grannen som skulle säga att hon kunde klippa tänderna på Bernt. Jag hade blivit fullständigt galen om någon hade ringt mig kl 7.15 i vanliga fall, men nu var det iaf viktigt för Bernt att få klippa tänderna.
Min kära sambo är så hockeykåt att vi andra inte betyder något. Igår var han hemma från jobbet pga sjukdom låg nästan hela dagen och man ser att han inte är 100, idag gick han till jobbet, fortfarande inte bra men som sagt så kåt på hockeyn, dom har match ikväll så om man inte jobbar så kan man inte spela match. När jag prata med han för ett tag sedan så frågade jag han om han skulle vara med. svaret vart: Jag ska åka upp iaf, men vet ju inte om jag får spela. Slutsatsen nr 24 kommer vara på isen ikväll, och jag kommer hålla tummarna att han blir ännu sjukare, men han kommer ändå inte lära sig något. Vi får väl se!!
Philip har beställt tunnbrödsrulle till lunch så vi ska gå och köpa tunnbröd nu i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar